FAQ

Heb je een vraag? Kijk dan eerst of het antwoord hier al tussen staat. Is dit niet het geval? Geen zorgen! Neem contact met ons op.

Hoe snel heb ik mijn bestelling binnen na het plaatsen van de order?

Plaats je een bestelling op een werkdag voor 17.00? Dan sturen we je bestelling dezelfde dag nog op. We doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. In de meeste gevallen zal je bestelling de volgende dag aankomen (behalve op zondag). Het kan voorkomen dat je bestelling iets langer onderweg is, dit zal in de meeste gevallen 1 werkdag langer zijn.

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Op dit moment accepteren wij de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Paypal

Mijn item is kapot bij ontvangst, wat moet ik doen?

Het is erg vervelend dat je een kapotte item hebt ontvangen. Neem in dit geval contact met ons op via de klantenservice. Wij zullen ons best doen om je hierbij zo snel mogelijk te helpen. Vermeld hierbij:

  • De ordernummer
  • Stuur een foto van de kapotte item

Wij raden je verder ook aan om contact op te nemen met de bezorgdienst, omdat dit kan liggen aan hoe de bezorgdienst het pakketje heeft bezorgd. In dit geval doen wij onze uiterste best om je te helpen en het probleem op te lossen, maar kunnen wij helaas geen verantwoordelijk voor nemen.

Ik wil graag een product bestellen, maar deze is uitverkocht. Wat gebeurt er nu?

Wat jammer dat je product net uitverkocht is! Wij doen ons best om uitverkochte producten zo snel mogelijk weer aan te leveren. Neem gerust contact met ons op over het product dat je wilt bestellen. Wij zullen dat product dan meteen voor je apart houden zodra deze weer binnen is. Dan nemen we meteen contact met je op!

Ik heb een verkeerde item ontvangen of er mist een item. Wat nu?

Heel erg vervelend dat je een verkeerde item hebt ontvangen of dat een item ontbreekt! Geen zorgen. Neem contact met ons op dan zullen wij je hierbij zo snel mogelijk helpen. Vermeld hierbij:

  • Je ordernummer
  • Een foto van de items die je hebt ontvangen

In het geval dat een product/producten ontbreekt vanwege een beschadigde pakketje, raden wij je aan om ook contact op te nemen met de bezorgdienst. Aangezien dit te maken zou kunnen hebben met hoe de bezorgdienst het pakketje heeft bezorgd. Indien dit het geval is, zullen wij onze uiterste best doen om je hierbij te helpen en het probleem op te lossen, maar kunnen wij helaas geen verantwoordelijkheid voor nemen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat gebeurt er nu?

Het kan voorkomen dat je bestelling iets langer onderweg is. In de meeste gevallen wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen bezorgd (Nederland). Wij adviseren je eerst een aantal dagen te wachten. Heb je de bestelling na een week nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij raden je ook aan om contact op te nemen met de bezorgdienst voor verdere hulp en informatie, aangezien zij het pakketje bezorgen. Uiteraard doen wij ons best om je hierbij te helpen.

Naar welke landen leveren jullie?

We leveren aan alle landen binnen Europa! Bekijk onze pagina: Verzending en retourneren voor alle informatie!

Zijn jullie producten authentiek?

Ja! Al onze producten zijn helemaal echt, veilig en zijn 100% EU gecertificeerd en dierproefvrij. Dit betekent dat alle producten CPNP geregistreerd zijn (zoals wettelijk verreist door de EU) en wij ontvangen al onze producten van vertrouwde en officiële distributeurs. Alle producten worden vers gemaakt in Zuid-Korea. Onze focus ligt op het aanbieden van de beste kwaliteit voor jou!

Ik heb mij ingeschreven op de nieuwsbrief, maar ik heb geen 10% korting ontvangen. Wat nu?

Ten eerste, onze excuses voor het ongemak. Check je inbox alsjeblieft eerst en wacht eerst een paar minuten, de e-mail kan nog onderweg zijn. Indien je hierna nog niks ontvangen hebt of je kan de e-mail niet vinden, neem dan gerust contact met ons op via onze chat of contactformulier. Dan zullen wij je zo snel mogelijk helpen!

Kan ik een kortingscode toepassen op een product met sale?

Op dit moment is het niet mogelijk om een kortingscode/coupon code te gebruiken op producten die afgeprijsd zijn. Kortingscodes kunnen alleen toegepast worden op producten die niet in de sale zijn. Dit geldt ook voor de kortingscode van 10% korting op je eerste bestelling.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de verpakking is anders dan de foto's op jullie website?

De verpakking kan veranderd/ge-update worden door de merken. Hier hoef je je geen zorgen over te maken, het product is hetzelfde, tenzij anders aangegeven op onze website. Dit kan ook het geval zijn voor de ingrediënten lijst.